druk

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

DIY Kokardeczki dla córeczki

Już jakiś czas temu zrobiłam takie niewielkie kokardeczki. Zrobione są one z zaprasowanego materiału oraz tasiemki satynowej. Wszystko mocowałam za pomocą kleju na ciepło.
Wykonałam kilka wersji kolorystycznych, bo nie  mogłam się zdecydować na jeden;P I tak powstały 4 większe i jedna mała. Jedną przymocowałam do opaski, a resztę do spinek typu pyk.






Wszystkie dla mojej Laurci:) Niestety jak na razie mogę je założyć tylko na chwilę, bo zaraz je ściąga, żeby pooglądać...

12 komentarzy:

  1. śliczna dziewczynka :)) a te kokardki naprawdę przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  2. nic dziwnego, że chce na nie patrzeć, bo są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż za urocza modelka:) Kokardki słodziutkie,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam małę dziewczynki z takimi kpokardkami:)))..piekna modelka:))-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ słodziaszka królewna ;) a kokardki istnie cukierkowe

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne kokradki..takie romantyczne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

DIY Kokardeczki dla córeczki

Już jakiś czas temu zrobiłam takie niewielkie kokardeczki. Zrobione są one z zaprasowanego materiału oraz tasiemki satynowej. Wszystko mocowałam za pomocą kleju na ciepło.
Wykonałam kilka wersji kolorystycznych, bo nie  mogłam się zdecydować na jeden;P I tak powstały 4 większe i jedna mała. Jedną przymocowałam do opaski, a resztę do spinek typu pyk.






Wszystkie dla mojej Laurci:) Niestety jak na razie mogę je założyć tylko na chwilę, bo zaraz je ściąga, żeby pooglądać...

12 komentarzy:

  1. śliczna dziewczynka :)) a te kokardki naprawdę przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  2. nic dziwnego, że chce na nie patrzeć, bo są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż za urocza modelka:) Kokardki słodziutkie,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam małę dziewczynki z takimi kpokardkami:)))..piekna modelka:))-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ słodziaszka królewna ;) a kokardki istnie cukierkowe

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne kokradki..takie romantyczne!

    OdpowiedzUsuń